نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک فناوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات کسب کار، شرکت یا آموزشگاه شما با مشتریان یا کارآموزان و مشتریان بالقوه است. هدف از این سیستم بهبود روابط تجاری برای رشد یک کسب و کار است.
یک سیستم CRM ابزاری است که به مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری کارکنان و موارد دیگر کمک می کند. اکنون می توان از ابزارهای CRM برای مدیریت روابط با مشتری در کل چرخه عمر مشتری، بازاریابی، فروش، تجارت الکترونیک و تعاملات خدمات مشتری استفاده کرد.
نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا در عملکرد کسب و کار خود از جمله یافتن مشتریان جدید، ارائه پشتیبانی و خدمات در طول ارتباط با آن ها همچنین در روابط سازمان خود با افراد از جمله مشتریان، کارمندان، همکاران و تامین کنندگان تمرکز کنید.
هر سازمانی برای مدیریت و نظم دهی به کارها و همچنین افزایش فروش خود به یک ابزار CRM نیاز دارد.
نرم افزار crm، ابزاری برای ایجاد، پیگیری و حفظ ارتباط یک کسب و کار با مشتریان آن است. تعامل با مخاطب و پاسخگویی به موقع برای جلب اعتماد و تبدیل او به یک مشتری وفادار، مهمترین دستاورد سی آر ام در کسب سودآوری حاصل از تکرار خرید است.
ACC CRM به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جذب مشتری جدید و نگه داشتن مشتری قبلی به کسب و کار شما کمک میکند. نرم افزار CRM به شما امکان میدهد تا اطلاعات مشتریان خود را به بهترین شکل ذخیره و نگهداری کنید و از آن بهرهبرداری کنید. با استفاده از این سیستم، شما میتوانید تاریخچه تعاملات و ارتباطات خود با مشتریان را مدیریت کرده و به بهترین شکل ممکن با آنها ارتباط برقرار کنید.
• تعامل بهتر با مشتریان جدید: با استفاده از ACC CRM ، میتوانید به بهترین روش با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
• پیشبینی نیازها: با تجزیه و تحلیل دادهها به شما امکان میدهد تا نیازهای آینده مشتریان را پیشبینی کنید و به تبیین استراتژیهای بهتری برای رشد کسبوکارتان بپردازید.
• بهبود خدمات پس از فروش: داشتن ACC CRM میتواند به شما کمک کند تا مشکلات پیش آمده برای مشتریان را به سرعت حل کنید. این ابزار به تیم پشتیبانی کمک میکند تا رضایت مشتریان را افزایش داده و اعتماد آنها را جلب کند.
• توسعه روابط مشتریان: سیستم مدیریت مشتریان به شما امکان میدهد تا با مشتریانتان در تمام مراحل خرید ارتباط برقرار کنید.
• شخصیسازی خدمات: با استفاده ازاین CRM، میتوانید به بهترین شکل ممکن به نیازها و تمایلات هر مشتری به صورت جداگانه پاسخ دهید. این شخصیسازی باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.
• توسعه فروش: با نرم افزار ACC CRM ، میتوانید فرآیند فروش را مدیریت کنید. از پیگیری مشتریان بالقوه گرفته تا بهبود تبلیغات و فروش محصولات، همه چیز در یک سیستم جامع در اختیار شماست.
• کاهش هزینهها: با سیستم CRM، میتوانید به جای استفاده از سیستمهای حسابداری یا نرم افزار برای ارتباط با مشتریان و استخدام افرادی برای انجام این کارها، همه این وظایف را با استفاده از یک سیستم CRM ساده و موثر انجام دهید. این به کاهش هزینهها و بهرهوری بیشتر سازمان کمک میکند.
• افزایش وفاداری مشتریان: به شما ابزارهایی را ارائه میدهد تا مشتریان خود را به عنوان مشتریان وفادار حفظ کرده و ارتباط مستدام با آنها داشته باشید.
• بهبود ارتباطات درون سازمانی: سیستم ACC CRM به تیمهای مختلف در سازمان کمک میکند تا بهترین شکل ممکن با همکاران خود ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند.
• تکرار خرید و افزایش فروش: با بهرهگیری ازاین CRM، میتوانید به مشتریان خود پیشنهادهای ویژه بدهید که به تکرار خرید آنها منجر شود و فروش را افزایش دهد.
• خودکار سازی فرآیندها: به شما امکان میدهد فرآیندهای کسبوکار را مدیریت و تا حد ممکن خودکار سازی کنید که در نهایت باعث کاهش خطاها در فرایندهای کاری و بهبود عملکرد خواهد شد.
• بهبود روابط با مشتریان: سیستم ACC CRM به شما اجازه می دهد تا اطلاعات کامل مشتریان یا کارآموزانتان را ذخیره کنید. علاوه بر این تاریخچه تمامی تعاملات، درخواست ها، نیازها و تمامی اطلاعات مرتبط را یک مکان به صورت یکپارچه ذخیره کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا ارتباطات موثرتری با مشتریان یا کارآموزان خود داشته باشید، نیازهای آن ها را بشناسید و متناسب با آن ها دوره ها و خدمات بهتری را ارائه دهید.
• مدیریت فرآیندهای فروش: این نرم افزار ابزارها و قابلیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا فرآیندهای ارائه دوره ها خود را مدیریت کرده و بهبود دهید. از پیگیری فرایندهای فروش گرفته تا ایجاد پیشنهادات قیمت و صدور فاکتورها، پیگیری وضعیت پرداخت ها به شما کمک می کند.
• بهبود سازماندهی و هماهنگی داخلی: سیستم CRM ما به شما کمک میکند فرآیندهای داخلی آموزشگاه یا سازمان خود را بهبود بخشیده و هماهنگی بیشتری بین اعضای تیم خود ایجاد کنید. اطلاعات کارآموزان یا مشتریان را به راحتی به اشتراک بگذارید، وظایف را تخصیص دهید، پیگیری ها را انجام دهید و تیم را در جهت رضایت مشتریان و هدفهای کسب و کار هماهنگ کنید.
• مدیریت قراردادها: با این CRM می توانید قراردادهای کارآموزی و سایر قراردادها خود را به راحتی مدیریت کنید. این مدیریت شامل بررسی وضعیت، تاریخ انقضا و نوع قراردادها می شود.
• پیگیری وظایف: به شما اجازه می دهد تا وظایفی را در داخل CRM ایجاد کرده و به خود و کارمندانتان اختصاص دهید. به کمک این قابلیت می توانید وظایف مرتبط با مشتریان را به طور خودکار ایجاد کنید و به تیم پشتیبانی خود اختصاص دهید.
• تایمر: با این برنامه زمان صرف شده بر روی هر کار را با استفاده از تایمرها کنترل کنید و صورت حساب را به مشتریان ارسال کنید. همچنین، شما می توانید چند نفر از کارمندان را به یک کار مشخص تخصیص دهید و گزارش میزان زمان صرف شده توسط هر کارمند را ببینید.
• نظرسنجی در CRM یکی از قابلیتهای تأثیرگذار در جهت، اطلاع از نظرات کارآموزان و مشتریان و افزایش رضایت آنهاست. چراکه با استفاده از نظرسنجی میتوان، به سلیقهی مشتریان و نقاط ضعف و قوت کسبوکار پی برد، و در جهت بهبود آنها تلاش کرد.بنابراین ایجاد نظرسنجی نیازمند دقت کافی و زیرساخت مناسب میباشد. نظرسنجی در نرمافزار ACC CRM با بالاترین دقت و بهترین گزارشات قابل انجام است.
• امکان ایجاد پیشنهاد (proposal) و افزایش فروش، ساخت پروپوزال های حرفه ای و زیبا برای جلب توجه مشتریان بالقوه و کارآموزان عادی امکان فورش دوره ها و جذب کارآموزان جدید را در پی دارد. این پروپوزال ها شامل تصاویر، جداول، آیتم ها، ویدئوها و … به همراه ویرایشگر حرفه ای می باشند. قابلیت کامنت گذاری پروپوزال برای مذاکره نیز فراهم می باشد.
• امکان ثبت هزینه های آموزشگاه و تبدیل به صورتحساب های مالی و دریافت گزارشات و مقایسه سود و زیان آموزشگاه
• امکان درج اطلاعیه برای کارمندان و کارآموزان آموزشگاه
بدون دیدگاه